Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Укр

Дитячий двоколісний самокат Scale Sports SS-17 зі складною конструкцією та переднім амортизатором

Самокат двоколісний на амортизаторах Scale Sports SS-17 розроблений для підлітків та дорослих американською компанією Scale Sports.

Особливості самоката Scale Sports SS-17:

  • Складна конструкція;
  • Дзвінок на кермі;
  • Задні ножні металеві гальма;
  • Регульоване кермо;
  • Гумові ручки;
  • 1 амортизатор;
  • Ніжка для паркування (підніжка);
  • Нековзне покриття платформи.

Технічні характеристики самоката Scale Sports SS-17:

  • Тип самоката: міський;
  • Кількість та тип коліс: 2 литих;
  • Матеріал коліс: поліуретан;
  • Розмір переднього та заднього колеса: 200 мм;
  • Габаритні розміри (ДхШхВ): 88 х 38 х 86-96 см;
  • Висота регулюється у 3 положеннях: 86/91/96 см;
  • Розмір корисної площі платформи: 30 х 11 см;
  • Вага самокату: 4,3 кг;
  • Розмір коробки: 98 х 13 х 30 см;
  • Матеріал рами: алюміній;
  • Максимальне навантаження 100 кг.
Кількість колес 2
Вік дитини 7 років, 8 років, 9 років, 10 років, Для підлітків, Для дорослих
Стать дитини Дівчинка, Хлопчик
Тип Звичайний
Вага, кг 4.3
Максимальне навантаження 100 кг
Діаметр коліс (мм) 200
Матеріал колес Полиуретан
Колеса що світяться ні
Розміри Высота руля мин/макс, см - 86/96;Размер деки ДхШ, см - 30Х11;Размер самоката ДхШхВ, см - 88х38х96;Диаметр колес, мм - 200;Размер коробки, см - 98х13х30
Довжина самокату (см) 88
Довжина платформи (см) 30
Амортизатори передній
Особливості С амортизатором;С регулировкой высоты
Додаткові характеристики Звонок на руле;Подножка для парковки;Передний амортизатор
Висота керма від платформи, мін-макс (см) 76-86
Гальма ножні
Складна конструкція Зі складною конструкцією
Страна реєстрації бренда США
Країна-виробник товару Китай
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Поширити у соцмережах

Дитячий двоколісний самокат Scale Sports SS-17 зі складною конструкцією та переднім амортизатором, Білий

В наявності
Артикул: 45695
1 839 грн/шт.
2 358 грн/шт.
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Виберіть колір
шт.
Замовити швидко

До відділення «Нова пошта»

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні.

ЩО МОЖНА ВІДПРАВИТИ В ПОШТОМАТ?!

- Документи, а також посилки до 30 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см.

- Лише повністю передплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»).

- Товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 6000 грн

 

 

 

До відділення «Укрпошта»

Термін доставки до відділення «Укрпошта» 2 - 5 дні.

 

 

 

Адресна доставка по Україні

Адресна доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єром компанії "Нова пошта"

Оплата замовлення

Щоб максимально спростити процес покупки, ми зібрали на сайті всі звичні для покупця способи оплати товару:
- готівкою при отриманні (накладний платіж);

- переказ на картку;

- оплата карткою на сайті;

- оплата соціальною карткою "Пакунок малюка";

- оплата соціальною карткою "єПідтримка";

- оплата частинами від ПриватБанку, МоноБанку;

- розстрочка від ПриватБанку, МоноБанку;

- оплата за реквізитами ФОП.

Ви можете оформити придбання дитячих товарів за передоплатою або післяплатою.

Якщо у вас залишилися питання, що стосуються процедури оформлення кредиту, задайте їх менеджеру магазину за телефоном +380968739777

Яка гарантія на товар?

Гарантійний термін індивідуально вказано в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути представлена ​​виробником чи продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є виданий при купівлі товарний чек із зазначенням гарантійного періоду.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника в купленому у нас товарі, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього необхідно надати:

  • товар із повною комплектацією;
  • товарний чек;
  • висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік і підлягає ремонту».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідини, комах або екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування НЕ поширюються на товари у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ);
  • пошкодження, що виникло внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричиненого аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликаного збоями або невідповідністю стандартів параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, спричиненого дефектами системи, в яких використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання;
  • ушкодження, спричиненого використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природного зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликаного завантаженими програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричиненого використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
  • наявності на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами.

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

Якщо товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися за телефонами, зазначеними в товарному чеку або за тел. 096-8-739-777 (пн. - пт. З 10:00 до 18:00)

З питань сервісного обслуговування та повернення товару дзвоніть нам за тел.: 0968739777 (Пн-Пт з 10:00 до 18:00)

Чи можу я обміняти товар або повернути товар куплений в магазині Pokatushki?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживачів.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • що товар не був у використанні і не має слідів використання: подряпин, сколів тощо;
  • товар у повній комплектації та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або за іншими причинами та не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться якщо він не був у використанні і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, який було видано разом з проданим товаром.

У разі якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться лише за наявності Виводу / акту сервісного центру, авторизованого виробника Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару, купленого в магазині Pokatushki?

Обміняти або повернути товар можливо в магазині Pokatushki, в якому ви робили покупку.

При собі вам потрібно мати товар, пакування, комплектуючі до нього та товарний чек.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар та документи необхідно відправити "Новою поштою» н.п.Гореничі №2, Агаренко Сергій Олексійович +380688775525

Відразу ж слід повідомити в офіс магазину про відправку посилки: 

  • електронна пошта: info@pokatushki.com.ua;
  • Viber, Telegram за телефоном +380 96 8739777. 

Після отримання посилки менеджер магазину перевірить товар на дотримання умов обміну/повернення. За відсутності порушень вартість покупки або аналогічний товар буде надіслано клієнту протягом 5-ти робочих днів. Відшкодування вартості пересилки виробу НЕ передбачено.

Подробиці відправлення уточнюйте за тел.: 0968739777. Умови обміну або повернення товару вказані вище.

З питань сервісного обслуговування та повернення товару дзвоніть нам за тел.: 0968739777 (Пн-Пт з 10:00 до 18:00)

Вгору